Sıkça Sorulan Sorular

S: Web sitemizden alışveriş yapmak için üye olmak zorunlu mu?

C: Üye olmanız gerekmemektedir, üye olduğunuz takdirde siparişinizin takibini yapabilir kampanyalarımızdan haberdar olabilirsiniz.

 

S: Web sitemizden alışveriş yapmak güvenli mi?

C: Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki iletişim 256 bit SSL standartlarında gerçekleşmektedir. Bu iletişim standardı, çok sayıda işlem gören sitelerde dahi güvenle kullanılan bir niteliktir. Güvenli ortamda gerçekleştireceğiniz işlemlerde, siz ve kredi kartınızı size tahsis eden banka haricinde hiçbir kişi, kurum ve kuruluşun bilgilerinize erişim sağlayamaz.

 

S: Siparişimi online oluşturup ürünü mağazadan teslim alabilir miyim?

C: www.missluciajewelry.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünler, belirttiğiniz adrese sigortalı kargo ile gönderilir. Siparişinizi oluştururken ''Mağazadan teslim'' seçeneğini işaretleyerek, siparişinizi gelip mağazamızdan teslim alabilirsiniz.

 

S: Siparişim ne zaman kargoya verilecek?

C: Tedarik süresi, üründen ürüne değişkenlik göstermekte olup, web sitemizde tüm ürünlerimizin tedarik süresi belirtilmektedir. 

 

S: Online ve fiziksel mağazalarda satılan ürünler arasında fiyat farkı var mı?

C: Ürünlerin fiyatları, anlık kura ve ürünlerin gramajına göre değişebilir. Online mağazada özel kampanya ve indirimler sunulan ürünler, ''missluciajewelry.com.tr'ye Özel'' ibaresi ile belirtilmektedir.

 

S: Yüzük ölçümü bilmiyorum. Nasıl öğrenebilirim?

C: Yüzük ölçünüzü öğrenmek için ilgili sayfayı ziyaret edebilirsiniz: Ölçü Klavuzu 

 

S: Evlilik teklifi için yüzük alacağım, ne tavsiye edersiniz?

C:Evlilik teklifi için tektaş yüzük seçiminizi sitemizdeki modeller arasından yapabilirsiniz. Sizin beğendiğiniz ve bütçenize uygun olan model, yapacağınız evlilik teklifi için en iyi tercih olacaktır. İhtiyacınız olan her aşamada WhatsApp (0546 454 02 60) destek hattımızdan, canlı destek servisimizden veya Müşteri Hizmetlerimizi (0850 888 60 86) arayarak bize ulaşabilirsiniz. Aklınıza takılan tüm konularda uzman müşteri temsilcilerimiz sizlere ayrıntılı bilgi vererek yardımcı olacaktır.

 

S: Web Sitenizde beğendiğim ürünü nerede görebilirim?

C: Beğendiğiniz Miss Lucia Jewelry ürününü müşteri hizmetleri aracılığıyla bildirdiğinizde, mağazamıza ürünü yönlendirebiliriz.

 

S: Aynı siparişte birden fazla hediye satın alıyorum, birden fazla hediye mesajı ekleyebilir miyim?

C: Şu anda yalnızca bir hediye mesajı ekleyebiliyoruz. Ayrı ayrı hediye mesajları için ayrı ayrı siparişler vermeniz gerekmektedir.

 

S: Birisi benim adıma siparişimi teslim alabilir mi?

C: Siparişinizi sizin adınıza birisinin teslim almasını istiyorsanız, lütfen sipariş numaranızı ve teslim alacak kişinin adını belirterek Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçiniz. Güvenlik nedeniyle, teslim alacak kişinin teslim alırken sipariş onayınızın bir kopyasını ve geçerli fotoğraflı kimliğini ibraz etmesi gerekmektedir.

 

S: Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

C: Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa, kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

 

S: Sanal mağazadan satın almak istediğim yüzüğün ölçüsünü bilmiyorum. Ne yapmalıyım?

C: Eğer yüzük ölçünüzü bilmiyorsanız, en yakın kuyumculardan yüzük ölçünüzü öğrenebilirsiniz. Ayrıca, www.missluciajewelry.com.tr linkindeki adımları takip ederek evde kendi yüzük ölçünüzü de öğrenebilirsiniz. Ücretsiz olarak yüzük boyunuzu öğrenmek içinse Miss Lucia Jewelry mağazamıza gelmeniz yeterli olacaktır.

 

S: Özel tasarım yapıyor musunuz?

C: Evet, özel tasarım ürünlerde kişiye özel tasarımlar yapmaktayız. Detaylı bilgi için mağazamızda, Müşteri Hizmetleri (0850 888 60 86) , WhatsApp (0546 454 02 60) hattımız üzerinden veya [email protected] adresinden bizlere ulaşabilirsiniz. (Web sitemiz tamamen kişiye özel tasarım olarak üretilmektedir, diğer ürünler için de özel tasarım yapıyoruz.)

 

S: Üye olunca %35 indirim kodunu nasıl kullanabilirim?

C: www.missluciajewelry.com.tr  websitemize üye olduğunuzda, %35 indirim kodu sepetinize otomatik yansıyacaktır. Kampanyalı ve indirimli ürünlerde geçerli değildir.

 

S: Üyeliğime giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?

C: www.missluciajewelry.com.tr üzerinden "Şifremi Unuttum" butonuna tıklayarak şifrenizi güncelleyebilirsiniz. Sorun devam ederse, Müşteri Hizmetleri (0850 888 60 86) veya WhatsApp (0546 454 02 60) hattımızdan bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

 

S: Siparişimi oluşturduktan sonra takibini nasıl yapabilirim?

C: Siparişinizi üye olarak oluşturduysanız, üyelik bilgilerinizle birlikte web sitemize giriş yaptıktan sonra ''Hesabım>Siparişlerim'' sayfasından sürecinizi takip edebilirsiniz. Üye olmadan sipariş oluşturduysanız, Müşteri Hizmetleri Hattımız (0850 888 60 86) veya WhatsApp hattımız (0546 454 02 60) üzerinden size yardımcı olabiliriz.

 

S: Sipariş oluşturdum ama yüzük ölçüsü seçmedim. Nasıl yardımcı olabilirsiniz?

C: Ölçü belirtmediğiniz ürünler için, Müşteri Hizmetleri Hattımız (0850 888 60 86) ya da WhatsApp hattımız (0546 454 02 60) üzerinden bizlere ulaşım sağlayıp ölçü boyunuzu iletebilirsiniz.

 

S: Siparişimi oluşturdum, kargoya verilince bilgi verilecek mi?

C: Siparişinizin faturası oluşturulup kargoya teslim edildikten sonra, sistemde kayıtlı olan telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme gönderilecektir. Ayrıca, kayıtlı mail adresinize de bilgilendirme maili gönderilecektir.

 

S: Siparişimi Havale/EFT olarak oluşturdum. Hangi hesaba ödeme yapacağım?

C: Ürün tutarını aşağıdaki IBAN numarasına gönderebilirsiniz. Üretim süreci ödeme sisteme geçtikten sonra başlayacaktır. Ödeme yapılmayan siparişler 3 iş günü içinde otomatik olarak iptal edilecektir. Lütfen ödemelerinizi yaparken açıklama kısmına sipariş numaranızı giriniz. Banka IBAN bilgileri için tıklayınız.

 

S: Siparişi oluştururken fatura adresi ile teslimat adresi aynı oldu nasıl değiştirebilirim?

C: Teslimat adresinizde değişiklik yapmak için müşteri hizmetlerimizle (0850 888 60 86) veya WhatsApp hattımız üzerinden (0546 454 02 60) bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

S: Siparişi oluşturdum, hediye paketi yapıyor musunuz?

C:Evet, siparişiniz tamamı Miss Lucia Jewelry kutularında özenle paketlenerek gönderilmektedir.

 

S: Siparişime not eklemek istiyorum. Nasıl yardımcı olabilirsiniz?

C: Siparişinize not eklemek için müşteri hizmetlerimizle (0850 888 60 86) veya WhatsApp hattımız üzerinden (0546 454 02 60) bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

S: Siparişimi verirken yanlış bir yüzük boyu seçtim. Üretime alınmadan önce değiştirebilir miyim?

C: Evet, siparişinizi oluşturduktan sonraki 2 saat  içinde yüzük boyunuzu değiştirebilirsiniz. Önce Miss Lucia Jewelry hesabına giriş yapmanız gerekmektedir. Oturum açtığınızda ''Hesabım'' sayfasını ziyaret edebilir, siparişinize göz atabilir ve düzenlemeler yapabilirisiniz. Miss Lucia Jewelry hesabınız yok ise, Müşteri Hizmetleri (0850 888 60 86) veya WhatsApp (0546 454 02 60) hattımız üzerinden bizimle iletişime geçebilir veya [email protected] adresine ''Acil Yüzük Boyu Değişimi Hk.'' konu başlıklı mail göndererek yüzük boyu değiştirme talebinde bulunabilirsiniz.

 

S: Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

C:Hesabınız varsa ''Hesabım > Siparişlerim'' sayfasından iptal talebi oluşturabilirsiniz. Hesabınız yoksa, müşteri hizmetlerimizle (0850 888 60 86) veya WhatsApp hattı üzerinden bizimle (0546 454 02 60) iletişime geçerek iptal talebinizi iletebilirsiniz.

 

S: Siparişim neden iptal edildi?

C:Siparişiniz stok durumu, ödeme veya teslimat adresi gibi çeşitli nedenlerle iptal edilmiş olabilir. İptal edilen siparişlerde ödeme iadesi yapılır. Geri ödemeler 14 gün içinde tamamlanır, ancak bu durum banka sağlayıcınıza bağlı olarak değişebilir. 

 

S: Ürünüm ayıplı geldi nasıl yardımcı olabilirsiniz?

C: Ürününüz tarafınıza ulaştıktan 14 gün içinde faturası ile birlikte karşı ödemeli olarak fatura adresine geri gönderebilirsiniz.

 

S: Yanlış ürün teslim aldım. Ne yapmalıyım?

C: Böyle bir durum yaşamanız halinde Müşteri Hizmetleri (0850 888 60 86) veya WhatsApp (0546 454 02 60) hattımız üzerinden veya [email protected] adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.

 

S: Ürünü mağazada değişim/iade yapabilir miyim?

C: Online mağazadan alınan ürünlerin iade süreçleri yine online mağazamız tarafından yürütülmektedir. Ürünlere göre değişim prosedürleri için ''İade/Değişim şartları bölümünden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

 

S: Ürünü beğenmedim, nasıl iade edebilirim?

C: İade etmek istediğiniz ürün kişiye özel değil ise (boy ve yazı işlemi vb.) ürün tarafınıza ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde iade yapılabilir. ''Hesabım>Siparişlerim'' sayfasına giriş yapıp iade sebebiniz ile birlikte talep oluşturabilirsiniz. İade işlemi gerçekleştikten sonra, uzman ekibimiz iade şartlarının yerine getirilip getirilmediğini inceler. Üründe herhangi bir kusur bulunmaması durumunda, belirtilen süre içinde değişim yapılabilir ancak para iadesi yapılmaz.

 

S: İade edilen ürünümün ücreti ne kadar zamanda hesabıma geçer?

C: Satın aldığınız ürün cayma hakkına uygunsa, iadenizin merkezimize ulaşmasından sonra yasal olarak 14 gün olmakla birlikte iade işleminiz 1 hafta içerisinde tamamlanmaktadır. Ürünlerimiz uzman ekiplerimiz tarafından kontrol edilir ve iade tutarınızı aynı ödeme yöntemiyle geri alırsınız. Bankaların iade tutarları hesabınıza yansıtma süresi 1-10 iş günü arasında değişebilir.

 

S: Ödeme yaparken sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

C: Ödeme sorunlarıyla karşılaşırsanız aşağıdaki başlıkları kontrol etmenizi öneririz:

- Öncelikle ödeme bilgilerinizin doğru olduğundan emin olun.

Kullanmış olduğunuz kartın veya ödeme yönteminin süresinin dolmadığına dikkat edin.

Hesabınızda yeterli bakiyenin olduğundan emin olun.

Güvenlik nedenleriyle işleminizin engellenip engellenmediğini öğrenmek için bankanızla iletişime geçin. Bu adımları takip ederek ödeme sorunlarınızı çözebilirsiniz.

 

S: 3D Secure nedir ve ödememi nasıl etkiler?

C: 3D Secure ( Verified by VISA, MasterCard Secure Code ) çevrimiçi kredi ve banka kartı işlemleri için ek bir güvenlik katmanıdır. Kartınızın yetkisiz kullanımına karşı sizi korumak için tasarlanmıştır. Miss Lucia Jewelry'de ödeme yaparken, kartınızı veren bankanızdan SMS ya da e-posta veya uygulama bildirimi yoluyla alacağınız tek kullanımlık şifre girmenizi isteyebilir. Bu ekstra adım, çevrimiçi işlemlerinize ek bir güvenlik katmanı ekler ve kartın izinsiz kullanımını önlemeye yardımcı olur.

 

S: Ödeme sırasında 3D Secure ile ilgili sorun yaşarsam ne yapmalıyım?

C: Ödeme sırasında 3D Secure ile ilgili sorun yaşıyorsanız, lütfen kartınızı ilgili bankanızda bu hizmet için kaydettirdiğinizden emin olun. Kartınızın 3D Secure sorununu giderme konusunda yardım almak için bankanız ile iletişime geçiniz.

 

S: Yeterli bakiyem olmasına rağmen ödemem neden başarılı olmadı?

C: Sipariş başarısızlıkları, kart numarası, CVV veya son kullanma tarihinde yapılan yanlış ayrıntılar da dahil olmak üzere çeşitli nedenlerle ortaya çıkabilir veya kartınızda, işlemin reddedilmesine neden olan kısıtlamalar neden olabilir. Yeterli bakiyeniz olmasına rağmen siparişiniz başarısız olursa lütfen alternatif kart veya ödeme yöntemi denemeyi düşünün veya daha fazla yardım almak için Müşteri Hizmetleri (0850 888 60 86) ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 

S: Başka bir ülkenin kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim?

C: Evet, çoğu durumda satın alma işlemi için başka bir ülkenin kredi kartını kullanabilirsiniz. Çevrimiçi siparişler için uluslararası kredi kartlarından sadece MasterCard ve VISA kabul ediyoruz. (American Express geçerli değildir.) Ancak, uygulanabilecek olası yabancı işlem ücretleri veya para birimi dönüştürme ücretleri hakkında bilgi sahibi olmak önemlidir. Kredi kartınızı uluslararası işlemlerde kullanmayla ilgili ayrıntılar için lütfen karınızı veren bankaya danışın. Uluslararası işlem yapma konusunda herhangi bir kısıtlama olup olmadığını kontrol etmek için lütfen bankanız ile iletişime geçin. 

 

S: Ürünümün rengi değişti, ne yapmalıyım?

C:Ürününüzün renk değişikliğinin nedeni kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm, vb.) olabilir. Tam olarak sorunun neden kaynaklandığını bulabilmemiz ve çözüme ulaşmamız için ürününüzü sertifikası ile birlikte mağazamıza getirmelisiniz.

 

S: Ürününüm klipsi arızalı, ne yapmalıyım?

C: Ürününüzü sertifikası ile birlikte mağazamıza getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

 

S: Ürünümde ezilmeler var, ne yapmalıyım?

C: Ürününüzü sertifikası ile birlikte mağazamıza getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

 

S: Kolyemin zinciri koptu, ne yapmalıyım?

C:Ürününüzü sertifikası ile birlikte mağazamıza getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.

 

S: Ürün sertifikamı kaybettim, ne yapmalıyım?

C: Ürünü faturası ile birlikte mağazamıza getirerek konu ile ilgili destek alabilirsiniz. Ayrıca WhatsApp (0546 454 02 60) destek hattımızdan, canlı destek servisimizden veya Müşteri Hizmetlerimizi (0850 888 60 86) arayarak bize ulaşabilirsiniz.

 

S: Ürünümün tamiri için mağazanıza gelmek yerine, başka bir yerde tamiri yapıldı, ne yapmalıyım? Garantisi devam ediyor mu?

C: Ürünlerimiz başka bir yerde tamir yapıldığında garanti kapsamından çıkmaktadır. Ürünü mağazamıza sertifikası ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün bakım ve tamiri yapılacaktır.

 

S: Ürünüm tamirden geldiğinde gramajında eksilme oldu, ne yapmalıyım?

C: Ürününüze ölçü veya boy ayarlaması yapıldıysa eksiklik olması normaldir, ayrıca bakım ve ciladan sonra da ürün gramında ufak oynamalar olabilmektedir.

 

S: Küpemin tekini kaybettim, sadece bir tane sipariş verebilir miyim?

C: Evet, küpenizin kodu ile mağazamızda, Müşteri Hizmetleri (0850 888 60 86), WhatsApp (0546 454 02 60) hattımız üzerinden veya [email protected] adresinden sizlere yardımcı olmaktayız. Ürün, o günün fiyatı üzerinden fiyatlandırma ile yapılmaktadır. İndirim ile alınmış ürünlere yeniden indirim uygulanmayacaktır.

 

S: Satın almış olduğum ürünler garanti kapsamı dışında kırılırsa veya faturam yoksa, ne olur?

C: Daha fazla değerlendirme için lütfen ürününüzü mağazamıza getirin ya da Müşteri Hizmetleri (0850 888 60 86) veya WhatsApp (0546 454 02 60) hattımız üzerinden bizlere ulaşınız.

 

S: Satın almış olduğum ürünler kaybolur veya çalınırsa ne yapmalıyım?

C: Garanti politikamız size kayıp veya çalıntı ürünler için değiştirme veya para iadesi yapma hakkı vermez. Bilekliklerde emniyet zincirlerinin kullanılmasını tavsiye ederiz. Genel aşınma ve yıpranma, yanlış kullanım ve kararma, garanti politikası kapsamında değildir.

 

S: Hoş Geldin/Doğum Günü İndirimi ne kadar süreyle geçerlidir?

C: Doğum günü indirimi, doğum tarihinizden sonraki 30 gün boyunca geçerli olacaktır ve herhangi bir tam fiyatlı üründe kullanılabilir. İndirimden yararlanabilmeniz için gereken kod, üye bilgileriniz arasında paylaştığınız doğum gününüzde, üye olurken kullandığınız e-posta adresinize iletilecektir. 

Hoş geldin indirimi ise, üyelik tarihinizden bir ay sonra, üye olurken kullandığınız e-posta adresinize iletilecektir. Bu indirim kodu ise, ilgili e-postanın size ulaşma tarihinden bir ay boyunca, herhangi bir tam fiyatlı mücevherde kullanılacak şekilde geçerlidir.
 
Doğum günü/Hoş Geldin indiriminden yararlanmak için ödeme sayfasına tekil promosyon kodunu girmeniz yeterlidir. İndirim kodu 30 gün boyunca geçerlidir. Başka bir teklif veya promosyon kodu ile birlikte kullanılmaz. İndirimli ürünlerde geçerli değildir.
 
 
S: Kampanyalı ürünlerde %50 indirim kodunu kullanabilir miyim?
 
C: Kampanyalı ve indirimli ürünlerde ikinci indirim uygulanmamaktadır.
 
 
S: Kampanyalarınız ne zamana kadar devam edecektir?
 
C: Kampanya tarihleri, kampanya özelinde değişkenlik göstermektedir. İlgili sayfadan güncel kampanyalarımızı takip edebilirsiniz.
 


Hesap Adı : Michel Sağ Mücevherat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi


  • Banka: Yapı Kredi Bankası
  • Şube (BLZ): Çemberlitaş (64)
  • IBAN: TR03 0006 7010 0000 0062 7526 42
  • Hesap Numarası: 62752642
  • Banka: Yapı Kredi Bankası
  • Şube (BLZ): Çemberlitaş (64)
  • IBAN: TR84 0006 7010 0000 0062 8088 99
  • Hesap Numarası: 62808899
  • Ödemeleri 7 gün içinde yapılmayan siparişler iptal edilecektir.
  • Sipariş edilen ürünün üretimine ancak ödeme alındıktan sonra başlanacaktır.